من یکی از اینا میخوام
....وای خوش به حال مامانش که یه همچین جیگری تو خونه داره...دل منو که برده ناجور...

نگاش کن توروخدا...چه قیافه ای گرفته...دلم میخواد بدنش دست ،من تا میتونم اون لبای کوچولو و لپای تپلش رو گاز بگیرم و بچلونمش...

ما را در سایت مامان میکرویی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98