
همین الان از بهزیستی اومدم... با همسری رفتیم و درخواست دادیم...رفتیم معاونت اجتماعی، یه خانم خوش برخورد بودن که گفت یه توضیحی از شرایط و خودتون بدید...که چند ساله ازدواج کردید...خونه دارید یانه...بیمه دارید یا نه...شغلتون چیه... یه فرم هم دادن پر کردیم...درباره همین چیزا که ازمون پرسیده بود... و اینکه واکنشمون درمورد پیدا شدن والدین بچه چیه...حاضریم اموال به نامش کنیم...میخوایم تظاهر به بارداری کن...
ادامه مطلب