
یکشنبه همون طور که گفته بودم رفتم سونو شدم... به محض اینکه دکتر دستگاه رو گذاشت روی شکمم، یه توده ی سیاه رنگ تو مانیتور دیدم...گفتم این چیه ، کیسته؟گفت بله....گفتم به این بزرگی؟گفت خیلیم بزرگ نیست، ولی خب.... تخمدان چپم یه کیست پر از خون 24*20 میلی متری داره...که دقیقا مشخص نیست کیست هموراژیک هست یا کیست اندومتریوما... دکتر سونو گفت یک یا دو ماه دیگه دوباره بیا سونو اگر کیست از بین رفته باشه کیست ...
ادامه مطلب