
دیروز یعنی یکشنبه رفتم کلینیک اندومتریوز ابن سینا... شبی که پ شدم دردای شدیدی تو پهلو و تخمدانم داشتم و روز سوم بیشتر شده بود که بهتر نشده بود... دیگه تماس گرفتم که وقت بگیرم زودتر برم سونو بشم ببینم چه خبره...که گفتن 2مهر بیا گفتم درد دارم زودتر میخوام گفت همین الان بیا....منم مرخصی گرفتم و پا شدم رفتم ابن سینا... به درخواست خودم با دکتر پادمهر ویزیت شدم...پرونده مو دید و گفت xa0طبق شواهدی که هستxa0قطعا اندومتریوز داری....حالا کیست باشه یا نباشه مهم نیست دیگه... گفتم خب داره اذیتم میکنه....توی ...
ادامه مطلب